Golf Club Wasteland
Ludzie wyginęli. Ziemia stała się polem golfowym dla obrzydliwie bogatych. Spróbuj zaliczyć doskonałe uderzenie w dystopijnych pustkowiach i poznaj historię upadku ludzkości przez opowieść, eksplorację i transmisję radiową z Marsa.