Good Company – wersja demonstracyjna
Good Company to złożony symulator zarządzania, w którym gracze kierują firmą tworzącą nowatorskie technologie. Już teraz pobierz darmową wersję demonstracyjną i wypróbuj trzy poziomy kampanii (Campaign) gry!