Good Company Demo
Good Company, çığır açan bir teknoloji şirketi kurma konusunda derinlemesine bir yönetim simülasyonudur. Şimdi ücretsiz demoyu indir ve oyunun hikâye (Campaign) modundan üç seviyeyi dene!