Goosebumps: Terror in Little Creek
Przenieś się do mrożącego krew w żyłach świata Goosebumps w grze Goosebumps: Terror in Little Creek! Wciel się w postać uwięzionej w mieście koszmarów nastoletniej Sloane Spencer, odkrywając mroczne tajemnice, stawiając czoła złowrogim stworom i przemierzając nawiedzone miejsca inspirowane legendarną serią książek autorstwa R.L. Stine’a. Rozwiązuj łamigłówki, unikaj potworów i ujawniaj mroczne sekrety czające się w ciemności – doświadczając charakterystycznej dla Goosebumps mieszanki przygód z dreszczykiem i ciekawych zwrotów akcji, która zachwyciła miliony fanów, zarówno tych młodych, jak i młodych duchem.
ORYGINALNA HISTORIA W ŚWIECIE GOOSEBUMPS – Poznaj nową tajemnicę w Goosebumps, przygotowaną specjalnie na potrzeby gry. Odszukaj nowe potwory inspirowane serią książek, odkrywając niepokojącą prawdę skrywaną w miasteczku Little Creek.
EMOCJONUJĄCE POSZUKIWANIA – Przemierzaj spowite mgłą ulice Little Creek, przemykaj się przez opuszczony teatr i skradaj się przez ciemną bibliotekę, gdzie aż roi się od sekretów. Każdy cień skrywa nową, budzącą grozę niespodziankę.
TAJEMNICZE WYZWANIA – Wykaż się sprytem podczas rozwiązywania skomplikowanych łamigłówek, problemów interaktywnych mechanizmów oraz błyskotliwych zagadek stojących pomiędzy tobą a prawdą kryjącą się za nadprzyrodzonymi wydarzeniami w Little Creek.
POTWORY Z NIEZNANEGO ŚWIATA – Staw czoła rozmaitym potworom, inspirowanym klasycznym klimatem Goosebumps, ale przedstawionym w nowej, odświeżonej formie gwarantującej jeszcze więcej emocji. Przetrwaj nieustępliwy pościg i odkryj ich mroczne pochodzenie.
RÓŻNE ZAKOŃCZENIA – Twoje wybory zdecydują o losie Sloane i jej przyjaciół. Czy potrafisz poznać całą prawdę o Little Creek? A może dasz się pochłonąć tajemnicom tego miasteczka?