Goosebumps: Terror in Little Creek
Træd ind i Goosebumps uhyggelige verden i Goosebumps: Terror in Little Creek! Optag rollen som Sloane Spencer, en ung teenager fanget i en mareridtsfyldt by, mens du opklarer uhyggelige mysterier, konfronterer uhyggelige monstre og find rundt på hjemsøgte steder inspireret af R.L. Stines legendariske bogserie. Løs gåder, undvig væsner, og afdæk de mørke hemmeligheder, der lurer i skyggerne – alt imens du oplever Goosebumps' signaturblanding af uhyggeligt eventyr og legende twists, der har fascineret millioner af fans, både unge og unge af sind.
ORIGINAL GOOSEBUMPS HISTORIE – Oplev et helt nyt Goosebumps-mysterium, der er skabt eksklusivt til spillet. Mød friske rædsler inspireret af bogserien, mens du afdækker de foruroligende sandheder, der er gemt i byen Little Creek.
SPÆNDENDE UDFORSKNING – Gennemgå de tågefyldte gader i Little Creek, kryb gennem forladte teatre, og snig dig gennem mørke biblioteker, der vrimler med hemmeligheder. Hver skygge gemmer på en ny, uhyggelig overraskelse, der venter på at blive afsløret.
MYSTISKE UDFORDRINGER – Test din forstand med hjernevridende puzzles, interaktive anordninger og smarte gåder, der står mellem dig og sandheden bag Little Creeks overnaturlige begivenheder.
MONSTRE FRA DET UKENDTE – Stå ansigt til ansigt med en frygtelig række af monstre, inspireret af klassiske Goosebumps-skræk, men genfortolket til en helt ny mareridtsfyldt oplevelse. Overlev deres ubarmhjertige jagt, og afdæk deres mørke oprindelse.
FLERE SLUTNINGER – Dine valg former Sloanes og hendes venners skæbne. Kan du afdække hele sandheden bag Little Creeks rædsler, eller vil byens mysterier fortære dig?