Goosebumps: Terror in Little Creek
Goosebumps: Terror in Little Creek'te Goosebumps'ın ürkütücü dünyasına gir! Kabuslarla dolu bir kasabada sıkışmış bir genç olan Sloane Spencer'ın yerine geç ve R.L. Stine'ın efsanevi kitap serisinden esinlenen ürkütücü gizemleri çöz, uğursuz canavarlarla yüzleş ve hayaletli mekanlarda gezin. Bulmacaları çöz, yaratıklardan kaç ve gölgelerde gizlenen karanlık sırları açığa çıkar; tüm bunları yaparken hem genç hem de genç ruhlu milyonlarca hayranı büyüleyen ürkütücü macera ve eğlenceli sürprizleri Goosebumps'ın özgün tarzında deneyimle.
ORİJİNAL GOOSEBUMPS HİKÂYESİ - Oyun için özel olarak hazırlanan yepyeni bir Goosebumps gizemini deneyimle. Little Creek kasabasındaki huzursuz edici sırları ortaya çıkarırken kitap serisinden esinlenerek hazırlanan yeni dehşetlerle karşılaş.
SÜRÜKLEYİCİ KEŞİF - Little Creek'in puslu sokaklarında dolaş, terk edilmiş tiyatroları gez, sırlarla dolu karanlık kütüphanelere gizlice gir. Her gölge, ortaya çıkarılmayı bekleyen yeni ve korkunç bir sürprizi gizliyor.
GİZEMLİ MÜCADELELER - Little Creek'in doğaüstü olaylarının arkasındaki gerçeklerle aranda duran akıl almaz bulmacalar, interaktif mekanizmalar ve yaratıcı bilmecelerle zekanı sına.
KAYNAĞI BİLİNMEYEN CANAVARLAR - Klasik Goosebumps korku unsurlarından esinlenen ancak yepyeni ve kabus dolu bir deneyim için yeniden tasarlanan korkunç bir canavar listesiyle yüzleş. Onların amansız takibinden kurtul ve karanlık kökenlerini ortaya çıkar.
BİRDEN ÇOK SON - Seçimlerin Sloane ve arkadaşlarının kaderini şekillendiriyor. Little Creek'taki korkunç olayların arkasındaki gerçeği tam olarak ortaya çıkarabilecek misin? Yoksa kasabanın gizemlerinin kurbanı mı olacaksın?