Gori: Cuddly Carnage Artbook
This artbook details the creation of the bizarre world of Gori: Cuddly Carnage and the adventures of those who inhabit it.
Learn about the small indie team for Sweden and how they took art from concept sketches all the way through to a finished game.
Notes from the developers on how they came up with the ideas for everything in the game, and their iterative design process.