Gorogoa
Gorogoa, hikâyesi ve muhteşem çizimleri Jason Roberts tarafından hazırlanmış, gelişmiş bir bulmaca oyunudur.
Gorogoa’nın oynanışı tamamen eşsiz ve oyuncuların bulmacaları çözmek için yaratıcı şekillerde düzenleyip bir araya getirmesi gereken çizimler içeriyor. Aslında basit, ancak tatmin edici bir şekilde karmaşık.
Jason Roberts, Gorogoa’nın etkileyici kişisel hikâye anlatımını mümkün kılabilmek için özenle çizilmiş binlerce çizim oluşturdu.
Gorogoa yalnızca bir oyun değil; kendini duygusal, büyüleyici çizimleri ve benzersiz bulmaca mekanikleri ile ifade eden bir sanat eseri.