Grand MALL Simulator
Welcome to Grand Mall Simulator — an engaging economic sim where you manage your own shopping mall. Start with a small store, set prices, choose products, and expand into a retail empire. Hire staff, decorate interiors, and take on side jobs for extra cash. Invest in banking, open outdoor shops, and earn passive income. Discover secrets, win the lottery, and unlock achievements. Build the ultimate shopping destination!