Grand Tactician: The Civil War 1861-1865
Obejmij dowództwo Unii lub Konfederacji. Przygotuj swój naród do wojny, rekrutuj i organizuj potężne armie i floty, dowodzone przez legendy – Granta, Lee, Jacksona czy Farraguta. Planuj śmiałe manewry na epickiej mapie kampanii i pokonuj wrogów w bitwach w czasie rzeczywistym!
Grand Tactician: The Civil War (1861-1865) to strategia czasu rzeczywistego, która w swej rozgrywce łączy strategiczną kampanię z taktyczną walką. Kieruj swoim krajem, zbieraj, zarządzaj i wspieraj wspaniałe armie oraz manewruj nimi, aby pokonać wroga. Gdy przeciwne armie staną na swojej drodze, poprowadź swoje wojska ku zwycięstwu w walkach toczonych na historycznych polach bitwy.
Kampanie w czasie rzeczywistym obejmujące okres od secesji do końca wojny, z zachowaniem historycznych celów obu stron.
Co by się stało, gdyby europejskie supermocarstwa zdecydowały się na interwencję w celu zakończenia wojny, lub gdyby Lincoln przegrał wybory prezydenckie w 1864 roku?
(Przedwojenny, z 1861, 1862, 1863 oraz 1864 roku) i dwadzieścia (20) osobnych bitew, od I bitwy pod Manassas w 1861 roku do bitwy pod Appomattox Court House w 1865 roku.
Oblegaj, najeżdżaj oraz blokuj wroga na lądzie i morzu lub używaj łamaczy blokady, aby nie utracić kontaktu z Europą, swoją ostatnią deską ratunku.