Grand Theft Auto III – The Definitive Edition
Grand Theft Auto III: Wszystko zaczyna się w Liberty City. Możesz iść, dokąd zapragniesz, i załatwić, kogo zechcesz. Wkrocz w sam środek świata zbrodni, jeśli tylko starczy Ci odwagi.
Przeżyj przełomową, wspaniałą przygodę w otwartym świecie, która została odświeżona dla nowej generacji konsol i zawiera szeroki wachlarz ulepszeń, w tym nowe otoczenie oraz efekty świetlne, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększony dystans renderowania obiektów, sterowanie i celowanie w stylu Grand Theft Auto V, a także wiele więcej. Wasze ukochane światy nabiorą rumieńców dzięki nowej głębi szczegółów.