Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
Bu ürün yalnızca Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition'ın bir parçası olarak satın alınabilirSatış rekorları kıran müthiş açık dünya macerasını, yeni nesil cihazlar için geniş kapsamlı geliştirmelerden geçmiş haliyle deneyimle. Bu geliştirmeler arasında muhteşem yeni ışık ve mekan geliştirmeleri, yüksek çözünürlüklü dokular, artırılmış görsel derinlik, Grand Theft Auto V tarzı kontroller ve hedefleme ile daha pek çok geliştirme var.
Carl "CJ" Johnson çetelerin, uyuşturucunun ve yozlaşmanın pençesinde paramparça olmuş Los Santos, San Andreas'tan beş yıl önce kaçıp uzaklaşmıştır. Şimdi artık 90'ların başındayız. CJ artık eve dönmek zorunda. Annesi öldürülmüş, ailesi paramparça olmuş ve bütün çocukluk arkadaşları uçuruma doğru sürükleniyor. Mahalleye döndükten hemen sonra birkaç yozlaşmış polisin kurduğu komployla cinayet şüphelisi haline geliyor. CJ şimdi ailesini kurtarmak ve sokakları ele geçirmek için bütün San Andreas eyaletini kapsayan bir yolculuğa çıkmak zorunda.