Grand Theft Auto V Enhanced
Młody opryszek, emerytowany rabuś i przerażający psychol wpadają w tarapaty z najbardziej straszliwymi i obłąkanymi członkami przestępczego podziemia, rządem USA i przemysłem rozrywkowym. By przetrwać w bezlitosnym mieście, w którym nie można ufać nikomu, a już na pewno nie sobie nawzajem, muszą przeprowadzić serię niebezpiecznych napadów.
Gracze PC mogą przenieść zarówno postępy z trybu fabularnego GTAV, jak i postacie i postępy z GTA Online do wersji GTAV Enhanced za pomocą jednorazowej migracji.
Błyskawicznie wskoczysz do akcji, ponieważ Los Santos i hrabstwo Blaine wczytują się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Zasługą tego jest wykorzystanie na obsługiwanych urządzeniach dysków SSD i DirectStorage.
Usprawniono dźwięk, umożliwiając obsługę Dolby Atmos, i zwiększono jakość dźwięku mowy, filmów i muzyki.* Usłyszysz dźwięki świata z najwyższą precyzją: pedał gazu skradzionego supersamochodu, huk pobliskiej strzelaniny, ryk helikoptera nad głową i wiele więcej.
Poznaj GTA Online – dynamiczny i stale zmieniający się świat online, w którym grać może nawet 30 graczy. Możesz w nim awansować z ulicznego opryszka na króla własnego imperium przestępczego.
Wejdź do warsztatu Hao's Special Works w klubie samochodowym Los Santos, w którym znajdziesz nowe, elitarne ulepszenia i ekskluzywne modyfikacje. Następnie zasiądź za kierownicą tych wyczynowych pojazdów w wyścigach HSW, nowych próbach czasowych i nie tylko.
Rozpocznij karierę w GTA Online, mając do dyspozycji niezbędne narzędzia. Wybierz jedną z czterech profesji – motocyklista, prezes, właściciel klubu nocnego lub przemytnik broni – i wybierz nieruchomości, potężne pojazdy i broń, aby rozkręcić swój biznes.
Z poziomu menu głównego uzyskasz błyskawiczny dostęp do wszystkich elementów GTA Online, w tym do najnowszych i najpopularniejszych aktualizacji.