Grand Theft Auto V Enhanced
Kendilerini yeraltı suç dünyasının, ABD hükümetinin ve eğlence endüstrisinin en korkutucu ve dengesiz unsurlarından bazılarıyla iç içe bulan genç bir dolandırıcı, eski bir banka soyguncusu ve acımasız bir psikopat, başta birbirleri olmak üzere hiç kimseye güvenmedikleri acımasız bir şehirde hayatta kalmak için bir dizi tehlikeli soygun gerçekleştirmek zorunda.
Mevcut PC oyuncuları, GTAV'in eski sürümünden GTAV Enhanced'a yapacakları tek seferlik bir geçişle hem GTAV Story Mode (Hikâye Modu) ilerlemelerini hem de GTA Online karakterlerini ve ilerlemelerini aktarabilir.
Desteklenen cihazlarda SSD ve DirectStorage kullanımıyla Los Santos ve Blaine County dünyası her zamankinden daha hızlı yüklenirken aksiyona daha hızlı eriş.
Dolby Atmos desteğinin yanı sıra konuşma, sinematik ve müzik kalitesinin iyileştirilmesiyle geliştirilmiş ses kalitesi.* GTA dünyasının tüm seslerini mükemmel bir keskinlikle duy: çalıntı bir süper arabanın motor sesi, çevrede atılan silah sesleri, tepende gezinen bir helikopterin kükremesi ve daha fazlası.
En fazla 30 oyuncuya kadar dinamik ve sürekli gelişen bir çevrimiçi evren olan GTA Online'ı deneyimle, basit bir dolandırıcıdan kendi suç imparatorluğunun patronu haline gelmek tamamen senin elinde.
Yeni yüksek performanslı araç yükseltmelerinin ve Carrier Builder (Kariyer Oluşturucu) gibi iyileştirmelerin yanı sıra lansmandan bu yana yayınlanan tüm GTA Online oyun yükseltmelerinin, genişletmelerinin ve içeriklerinin keyfini tek başına veya arkadaşlarınla çıkarmaya hazır ol. Eşli oynanışta tehlikeli soygunlar gerçekleştir, adrenalin dolu Stunt Race'lere katıl, benzersiz Adversary Mod'larında yarış veya gece kulüpleri, oyun salonları, çatı katı partileri, araba buluşmaları ve çok daha fazlasını içeren sosyal alanlarda takıl.
Los Santos Car Meet'te bulunan Hao's Special Works dükkânına giderek seçkin yeni yükseltmelerin ve özel modifikasyonların tadını çıkar. Ardından bu yüksek performanslı araçlar ile HSW yarışlarının yanı sıra yeni zamana karşı yarışlara ve daha fazlasına katıl.
Kariyerin için ihtiyaç duyacağın araçlarla GTA Online'a başla. Biker (Motorcu), Executive (Yönetici), Nightclub Owner (Gece Kulübü Sahibi) veya Gunrunner (Silah Kaçakçısı) olmak üzere dört iş kolundan birini hızlıca seç ve kendi işini kurmak için mülkler, güçlü araçlar ve silahlar arasından seçim yap.
En son ve en popüler güncellemeler de dahil olmak üzere GTA Online'ın sunduğu her şeye doğrudan ana menü üzerinden anında eriş.