Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
Grand Theft Auto: Vice City: Welcome to the 1980s… Experience Tommy Vercetti’s tale of betrayal and revenge in the neon-soaked tropical sprawl of Vice City, a town brimming with excess, ready to be taken over, your way.
Experience the genre-defining classic, updated for a new generation with across-the-board enhancements including brilliant new lighting and environmental upgrades, with high-resolution textures, increased draw distance, Grand Theft Auto V-style controls and targeting, and much more.
Welcome to the 1980s. From the decade of big hair and pastel suits comes the story of one man's rise to the top of the criminal pile. Grand Theft Auto returns with Tommy Vercetti’s tale of betrayal and revenge in a neon-soaked tropical town full of excess and brimming with possibilities.