Grandma, No!
I Grandma, No! skal du vakle gennem tre sandkasseagtige områder, pille ved alt, der ser ud til at kunne pilles ved, og forsøge at få tingene gjort – indtil det eksploderer, løber væk eller forvandles til en levende sandwich. Hver »enkel« opgave forvandles til et latterligt 2D-minispil, efterfulgt af mere vandren, mere underlighed og flere karakterer, der helt sikkert har brug for terapi.