Grandma, No!
W Grandma, No! będziesz chwiejnie przemierzać trzy obszary typu sandbox, szturchać wszystko, co wygląda na szturchalne, i próbować załatwić różne sprawy – dopóki nie wybuchną, nie uciekną lub nie zamienią się w świadomą kanapkę. Każde „proste” zadanie zamienia się w absurdalną minigrę 2D, po której następuje więcej wędrówek, więcej dziwactw i więcej postaci, które zdecydowanie potrzebują terapii.