Grandma, No!
Grandma, No! oyununda, üç sandbox benzeri alanda sendeleyerek dolaşacak, dokunulabilir görünen her şeye dokunacak ve işleri halletmeye çalışacaksınız - ta ki patlayana, kaçana veya bilinçli bir sandviçe dönüşene kadar. Her “basit” görev, saçma bir 2D mini oyuna dönüşüyor ve ardından daha fazla dolaşma, daha fazla tuhaflık ve kesinlikle terapiye ihtiyacı olan daha fazla karakter geliyor.