GRAVEN - Digital Artbook
Much more than just a collection of pretty pictures to look at, the official Artbook invites everyone to take a deep dive into the fascinating lore of the game’s world as well as to peek behind the curtain of the creative process of the development team. Fans of the game and art aficionados alike will enjoy the new layer added to their GRAVEN experience by the game’s official Digital Artbook, featuring 50+ pages of visual art produced during various stages of development, consisting of mostly never-before-shown concept art and other pieces, accompanied by commentary by the development team.