GRAVEN - Dijital Çizim Kitabı
Güzel resimlerden oluşan bir koleksiyondan çok daha fazlası olan resmi çizim kitabı, herkesi oyundaki dünyanın büyüleyici hikâyesine derinlemesine dalmaya ve aynı zamanda geliştirme ekibinin yaratıcılık sürecinin perde arkasına göz atmaya davet ediyor. Oyunun hayranları ve sanatseverler, oyunun resmi Dijital Çizim Kitabı sayesinde GRAVEN'den aldıkları hazzı bir üst seviyeye taşıyacak. Dijital Çizim Kitabı geliştirici ekibin yorumları eşliğinde çoğunlukla daha önce hiç gösterilmeyen konsept çizimlerden ve diğer eserlerden oluşan, geliştirme sürecinin çeşitli aşamalarında üretilen 50+ sayfalık görsel sanatı içerir.