Gravewood High - Complete
Several students have gone missing at Gravewood High and none of the adults seem to have noticed. Together with your friend Erin, you have to confront the cunning Teacher, reach the mysterious Tower and figure out what is behind the madness that has permeated the walls of Gravewood High. The mystery may just capture your mind and refuse to let go.
Level 1, which consists of 5 different segments. The average time of one playthrough is 1-3 hours. Mr. Hyde remains in his human form, but there are several nasty traps in his arsenal, so watch out!
Access to future levels and content outlined in the Early Access roadmap. Each level will be highly randomized, increasing the amount of unique playthroughs: loot, the Teacher’s behaviour and traps, rooms, puzzles, etc. will change from one run to another. We also plan to add even more interactivity to the game’s environment by adding more destructible objects and making it possible to disarm some of the Teacher’s traps and use them against him.
A more interesting and challenging opponent. As future levels are released, the Teacher will transform physically and develop new abilities, becoming smarter and much more dangerous. Simply hiding is not enough. In order to win, you must outwit the Teacher and lure him into traps.
Many optional (and more difficult) puzzles will be added, with cool rewards that enhance your playthrough.
The first Player Power - destroying walls and objects, as well as access to future gameplay-changing powers that will be added to the game (teased in the roadmap).
Digital Art Book - enjoy a behind the scenes look at Gravewood High and take a peek at some of the upcoming content through the game’s art book (pdf format) that contains over 40 pages of concept art along with comments from the development team.