Gravewood High - Complete
Gravewood High'da birkaç öğrenci kayboldu ve yetişkinlerin hiçbiri durumun farkında değil gibi. Arkadaşın Erin ile birlikte, kurnaz Öğretmen ile yüzleşmeli, gizemli Kuleye ulaşmalı ve Gravewood High duvarlarına nüfuz eden deliliğin arkasında ne olduğunu ortaya çıkarmalısın. Bu gizem tüm zihnini ele geçirip ona takıntılı hale gelmene neden olabilir.