Gravity Circuit 2
Gravity Circuit 2 is an action-packed 2D platformer, with the option to select your fighting style. Kai brings along his familiar close-quarters combat: Fierce punches, hookshot-based grapples, and plenty of speed. Cable, on the other hand, offers a more a long-ranged approach: Pepper your enemies from a distance, chain multiple jumps to stay airborne, and use his powers to turn defeated foes into scrap that you can use as ammunition.
Earn new abilities from bosses by equipping Circuit Shards, stack Booster Chips to amplify your capabilities, and slot up to four Burst Techniques for devastating finishers! Build and define a style that suits you.
Secrets are everywhere: health boosters, burst boosters, civilians to rescue, and even crystal fragments to expand your possibilities! Blast right through action-packed stages, or act the part of a hero, and uncover everything. The choice is yours.
From a water processing plant, to an artificial forest, to a weather control tower, and even a ghastly theater -- there are many varied locales to blast through on your journey to defeat the Hunter Army! Each stage features its own unique mechanics, gimmicks and bosses, keeping the adrenaline high, all while a banging soundtrack by Dominic Ninmark blasts in the background. No two stages will feel the same.