Gray Dawn
You will be entangled in a terrifying adventure of a priest on a quest to prove his innocence. Guilty or not, you find yourself trapped in the middle of strange events involving a demonic possession and divine apparitions.
Each time you remember the boy or hear about being accused of murder, you go into a trance fueled by fear.
Gray Dawn takes place around the year 1920, in a remote village in England. Throughout the game, you will often be transported to the beautiful world of Romania, which is inspired by the mysticism of Eastern Europe.