Gray Dawn
Çocuğu her hatırladığınızda ya da suçlandığınızda, korkuyla dolup kendinizden geçeceksiniz.
Gray Dawn 1920'li yıllarda, İngiltere'nin ücra köylerinden birinde geçmektedir. Oyun boyunca sıklıkla Doğu Avrupa tasavvufundan ilham alınarak tasarlanan renkli ve güzel Romanya'yı ziyaret edeceksiniz.