GRID Legends: Edycja Deluxe
Weź udział w dramatycznej historii wyścigowej „Driven to Glory – walka o chwałę”, zawierającej rewolucyjne wirtualne przerywniki filmowe. Weź udział w zapierającej dech w piersiach akcji, przeżyj kontrowersje na torze i zmierz się ze sławną ekipą Ravenwest Motorsport w walce o zwycięstwo.
GRID Legends to zapierająca dech w piersiach akcja, niesamowita różnorodność oraz innowacyjne sposoby na poczucie emocji sportów motorowych ze znajomymi i kierowcami z całego świata.
Niesamowite wyścigi GRID Legends są jeszcze lepsze w towarzystwie przyjaciół i innych kierowców. Płynnie wejdź do gry, zorganizuj idealną sesję dla wielu graczy i twórz historie z innymi kierowcami, korzystając z innowacyjnych sieciowych opcji społecznościowych.