Griftlands
Play as Sal, Rook, or Smith. Three unique character campaigns with their own specialized decks, abilities and maps to explore. Sal is an adventurer out for profit and revenge. Rook is an aging spy working his own agenda. Smith is an idle loafer who might just save the world. Each playable character's story takes place in a unique environment, with different factions and locations to explore and exploit.
Overcome obstacles with the power of your fists - or your words. You'll need to pick your cards and play them right if you're going to survive. Build two decks simultaneously, balancing the tradeoffs of each.
Learn from each attempted run through the various stories of the Griftlands. Encounter different combinations of enemies, quests, and events every time you play. Your fate is determined by your choices, and by fate.
The world of Havaria is a harsh place, full of harsher denizens. Explore lush, hand-illustrated environments full of people who want to kill you.
Hire mercenaries, find pets, or impose upon your friends to accomplish your goals.
Each character has unique negotiation and combat decks to draft from. Get powerful item cards from fallen foes, or as rewards.