Griftlands
Zagraj jako Sal, Rook lub Smith. Trójka wyjątkowych bohaterów z własnymi specjalistycznymi taliami, umiejętnościami oraz mapami czekającymi na eksplorację. Sal to podróżniczka poszukująca zemsty i zarobku. Rook jest podstarzałym szpiegiem realizującym własne cele. Smith to leniwy bumelant, który być może zdoła ocalić świat. Historia każdej grywalnej postaci toczy się w unikalnym środowisku z różnymi frakcjami oraz lokalizacjami do odkrycia i wykorzystania.
Poznawaj nowe wątki fabularne Griftlands z każdym kolejnym podejściem. Z każdą kolejną rozgrywką napotkasz zróżnicowane kombinacje wrogów, zadań i wydarzeń. Twój los zależy nie tylko od przeznaczenia, ale i od Twoich decyzji.
Świat Havarii jest surowym miejscem, pełnym jeszcze surowszych mieszkańców. Eksploruj bujne, ręcznie ilustrowane środowiska pełne ludzi, którzy chcą Cię zabić.