Grizzy and the Lemmings - Crazy Party
Forvandl din stue til en kaotisk legeplads! 50 minispil, 1-4 spillere på sofaen, ét mål: Snup Yummy før dine venner, mens Grizzy gør alt for at ødelægge det.
Grizzy ville bare have lidt fred og ro... men Lemmingerne havde andre planer! Tag kontrol over disse ustoppelige små ballademagere, og gør din stue til et komplet galehus: uforudsigelige minispil, spilleplader fulde af overraskelser og beskidte tricks mellem venner, hver runde kan vende på få sekunder. Ét mål: snup så meget Yummy som du kan, før alle andre, og driv Grizzy til vanvid.
En hurtig runde, en fuld spilleaften, en duel mellem hardcore-fans eller ren knap-mashing-kaos, der er altid en grund til at tage et spil mere.
Fra Rangerens Hytte til Yummy-fabrikken og bjergstien, plus 2 hemmelige spilleplader, der kan låses op, hver især med deres egen ramme, tempo og overraskelser.
Brug belønningsmaskinen til at låse op for 40 Lemminger, og fuldend din samling af 150 klistermærker, mens du spiller.
Alt er klar: Vælg din Lemming, hold øje med dine venner, og lad aldrig en krukke Yummy stå ubevogtet.