Grizzy and the Lemmings - Crazy Party
Turn your living room into a chaotic playground! 50 mini-games, 1-4 players on the couch, one goal : grab the Yummy before your friends, while Grizzy does everything to ruin it.
Grizzy just wanted a little peace and quiet... but the Lemmings had other plans! Take control of these unstoppable little troublemakers and turn your living room into a total madhouse: unpredictable mini-games, boards full of surprises, and dirty tricks between friends, every round can flip in seconds. One goal: grab as much Yummy as you can before everyone else, and drive Grizzy up the wall.
Precision, speed, reflexes, memory, observation, or pure survival instinct: every challenge is varied, absurd, and full of twists. A race can come down to the very last second, and a friend can always steal your win at the worst possible moment.
A quick round, a full game night, a duel between die-hards, or pure button-mashing mayhem, there's always a reason for one more game.
From the Ranger's Cabin to the Yummy factory and the mountain trail, plus 2 secret boards to unlock, each one has its own setting, pace, and surprises.
With the rewards machine, unlock 40 Lemmings and complete your collection of 150 stickers as you play.
Everything's ready: pick your Lemming, keep an eye on your friends, and never leave a jar of Yummy unattended.