Grizzy and the Lemmings - Crazy Party
Grizzy chciał tylko odrobiny spokoju... ale Lemingi miały inne plany! Przejmij kontrolę nad tymi niepowstrzymanymi małymi rozrabiakami i zamień swój salon w prawdziwy dom wariatów: nieprzewidywalne mini-gry, plansze pełne niespodzianek i brudne sztuczki między przyjaciółmi, każda runda może się odwrócić w kilka sekund. Jeden cel: zgarnij jak najwięcej Yummy przed wszystkimi i doprowadź Grizzy'ego do szału.
Precyzja, szybkość, refleks, pamięć, spostrzegawczość lub czysty instynkt przetrwania: każde wyzwanie jest zróżnicowane, absurdalne i pełne zwrotów akcji. Wyścig może rozstrzygnąć się w ostatniej sekundzie, a przyjaciel zawsze może ukraść twoje zwycięstwo w najgorszym możliwym momencie.
Szybka runda, pełny wieczór gier, pojedynek weteranów lub czysty chaos z wciskaniem przycisków, zawsze jest powód do jeszcze jednej gry.
Od Chatki Strażnika po fabrykę Yummy i górski szlak, plus 2 tajne plansze do odblokowania, każda z nich ma własną scenerię, tempo i niespodzianki.
Dzięki maszynie z nagrodami odblokuj 40 Lemingów i uzupełnij swoją kolekcję 150 naklejek podczas gry.
Wszystko gotowe: wybierz swojego Leminga, miej oko na przyjaciół i nigdy nie zostawiaj słoika Yummy bez nadzoru.