Planujemy, aby wersja Early Access naszej gry oferowała graczom solidne doświadczenie z obszerną zawartością i w pełni grywalnym trybem kariery, zaczynając od GT4, a kończąc na kategorii Hypercar. Więcej szczegółów można znaleźć w sekcji „O grze” poniżej.
Podczas wczesnego dostępu gracze mogą nabyć Edycję Deluxe po obniżonej cenie, która zawiera dwa ekskluzywne samochody: Aston Martin Valkyrie AMR Pro i Bugatti Bolide. Po pełnej premierze gra będzie oferować Edycję Podstawową w tej samej cenie, podczas gdy cena Edycji Deluxe wzrośnie.
Słuchamy każdej opinii graczy. Mamy oficjalny serwer Discord, na którym omawiamy grę z naszymi graczami. Stale sprawdzamy również dyskusje na Steamie. Gracze mogą przekazywać nam opinie i sugestie za pośrednictwem tych opcji. Ponieważ zamierzamy wystartować wcześnie, oczekujemy, że nasi gracze będą zgłaszać wszelkiego rodzaju błędy i przekazywać nam informacje zwrotne, które pozwolą nam ulepszyć grę. Chcemy rozwijać grę razem z naszymi graczami.