Oyunumuzun Erken Erişim sürümünün oyunculara GT4'ten başlayıp Hypercar kategorisinde sona eren kapsamlı içerik ve tamamen oynanabilir bir kariyer modu ile sağlam bir deneyim sunmasını planlıyoruz. Daha fazla ayrıntı için lütfen aşağıdaki “Bu Oyun Hakkında” bölümüne bakın.
Erken Erişim sırasında oyuncular iki özel araç içeren Deluxe Edition'ı indirimli olarak satın alabilirler: Aston Martin Valkyrie AMR Pro ve Bugatti Bolide. Tam Lansmandan sonra oyun aynı fiyata bir Temel Sürüm sunacak, Deluxe Sürümün fiyatı ise artacak.
Oyunculardan gelen her geri bildirimi dinliyoruz. Oyunu oyuncularımızla tartıştığımız resmi bir Discord sunucumuz var. Ayrıca Steam tartışmalarını da sürekli kontrol ediyoruz. Oyuncular bu seçenekler aracılığıyla bize geri bildirim ve önerilerde bulunabilirler. Erken lansman yapacağımız için, oyuncularımızdan her türlü hatayı bildirmelerini ve bize oyunu geliştirecek geri bildirimler vermelerini bekliyoruz. Oyunu oyuncularımızla birlikte geliştirmek istiyoruz.