Guacamelee! 2 – Świątynia Sprawdzianów
Czy potrafisz zaimponować bogu? Wielki Tiempochtli może Ci pomóc… jeśli zdołasz go obudzić.
Udaj się z Villachuli na Pustkowia i odnajdź wejście do Świątyni Sprawdzianów, starożytnej budowli poświęconej sztukom zapaśniczym. Sprostaj 15 wyjątkowym wyzwaniom, by udowodnić swoją wartość i dostać się do świętej sali sypialnej boga Tiempochtli.
Wpadnij w furię i okładaj wrogów jako Płomienna Twarz, zyskaj doskonałą formę Chamoyi, pokonuj przeciwników dzięki specjalnym chwytom Coscorrony, wykaż się jako Kogut Ramirez i rozpracuj naturę istnienia z Uay Coco.
Możesz również odblokować sekretny kostium, jeśli zdobędziesz Złoty Medal we wszystkich 15 wyzwaniach!