Guacamelee! 2 - The Proving Grounds
Bir tanrı etkilemek için gereken güce sahip misiniz? Ulu Tiempochtli size yardım edecek güce sahip olabilir... elbette kendisini uykudan uyandırabilirseniz.
Villachula'dan Badlands'e doğru ilerleyin ve güreş sanatlarına adanmış kadim bir tapınak olan Proving Grounds'ın girişini keşfedin. Değerinizi kanıtlamak için 15 eşsiz mücadelenin üstesinden gelin ve Tiempochtli’nin uyuduğu kutsal odaya giriş hakkı kazanın.
Alev Surat olarak öfkeyle savaşıp düşmanlarınızı yumruklayın. Chamoya olarak kusursuz bir şekle sahip olun. Coscorrona olarak düşmanlarınıza boyun eğdirin. Horoz Ramirez olarak gösteriş yapın. Uay Coco olarak varlığın doğasını çözün.
Ayrıca tüm 15 mücadelede Altın Madalya kazanıp süper gizli bir kostümün kilidini açın!