Guacamelee! 2 - Three Enemigos Character Pack
Wciel się w El Muñeco, dziarskiego magika z zamiłowaniem do przedstawień. Zostań Uay Pek i wykorzystaj pełną moc Świata Umarłych. Zastraszaj wrogów przepełnionymi gracją kocimi ruchami Jaguara Javiera.
Każda z nowych grywalnych postaci posiada unikatowy zestaw cech, które pozwolą Ci zagrać w zupełnie nowy sposób.