Guns'n'Glory Heroes
Play the ultimate defense strategy game NOW! The realm is under attack! Dreadful orcs and fearsome dragons are roaming the land! Help your heroes Smirl, Arlon and Eloa in their epic struggle against this evil menace!
Harness the power of light and face your enemies! Annihilate whole armies with magical fire and ice! Unleash the Dwarven Fury upon your foes and split Orc skulls! Join your party of stalwart heroes and become the Champion of the Hill Lands! Win the war and free the realm for all eternity!