Guns'n'Glory Heroes
Krallık saldırı altında ve tüm kaleler kuşatılmış durumda! Korkunç orklar ve korkunç ejderhalar topraklarda dolaşıyor! Bu kötü tehdit karşısında destansı savunma kahramanlarına katıl ve efsanenin bir parçası ol! Karanlık güçlere karşı savaşta Işık Şövalyesi Arlon'a, Cüce savaşçı Smirl'e ve Elf sihirbazı Eloa'ya yardım edin.