Guns'n'Glory Zombies
It’s four girls and a pug against the evil dead! It’s finally going down! The Zombie Apocalypse is here and the dead are rising from their graves! Lock and load your weapons and face the undead hordes! You are the last line of defense and humanity’s last hope for survival against the deadly Z-Virus! When the dead walk the earth, there is only one thing left to do: grab the biggest and baddest weapons you can find and fight for your life!
Fire up the chainsaw, refuel the flamethrower and show the rotten monsters that it’s a bad idea to shamble into your neighborhood! Just shoot ‘em all for fun and profit! Guns’n’Glory is back and it’s more action-packed, wilder and crazier than ever before! Are you ready to give ‘em hell? Guns'n'Glory is back and it's more action-packed, wilder and crazier than ever before! Are you ready to give 'em hell?