Guns'n'Glory Zombies
Ölüler yeryüzüne indiğinde yapılacak tek bir şey kalıyor: Bulabildiğiniz en büyük ve en kötü silahları kapın ve hayatınız için savaşın! Elektrikli testereyi ateşleyin, alev makinesine yakıt doldurun ve çürümüş canavarlara mahallenize girmenin kötü bir fikir olduğunu gösterin! Eğlence ve kâr için hepsini vurun! Guns'n'Glory geri döndü ve her zamankinden daha aksiyon dolu, daha vahşi ve daha çılgın! Onlara cehennemi yaşatmaya hazır mısınız?