Hades Soundtrack
Ödüllü besteci Darren Korb'un (Ashley Barrett'in ek vokali ile) yaptığı Hades Orijinal Müzikleri, yalnızca Supergiant'ın rogue-like zindan tarama oyunu için özel olarak, tek başına dinleme için yeniden düzenlenmiş, yaklaşık iki saatlik nabız yükselten müzikler içerir. Darren v...