Zakładamy, że Hades II pozostanie we wczesnym dostępie co najmniej do końca roku 2024. Ze względu na charakter takiego trybu prac nad grą nie jesteśmy obecnie w stanie podać dokładnej daty premiery jej pełnej wersji.
Więcej informacji na temat obecnego stanu gry i naszych priorytetów znaleźć można w harmonogramie prac (dostępnym z poziomu menu głównego Hades II).
Nawet na etapie wczesnego dostępu w grze Hades II mamy więcej obszarów, wrogów oraz w pełni udźwiękowionych postaci niż w całej części pierwszej. Prace nad tytułem wciąż jednak trwają i w przyszłości trafią do niego kolejni ważni przeciwnicy, wątki fabularne, systemy i lokacje.
Prace nad grą trwają już od ponad trzech lat. Przed startem wczesnego dostępu chcieliśmy doprowadzić Hades II do takiego stopnia zaawansowania, który zapewniłby wiele godzin dobrej zabawy jak najliczniejszemu gronu graczy, a przy tym umożliwił nam wprowadzanie koniecznych modyfikacji w oparciu o zebrane opinie i sugestie.
Cena gry może w przyszłości wzrosnąć. Będzie to uzależnione od czasu trwania fazy wczesnego dostępu oraz ilości dodatkowej zawartości, którą dodamy do Hades II.
Podobnie jak miało to miejsce w przypadku fazy wczesnego dostępu do gry Hades, będziemy uważnie śledzić i analizować opinie naszej społeczności graczy, aby wykorzystać najcelniejsze spostrzeżenia do rozwijania i ulepszania wszystkich aspektów Hades II.
Co najważniejsze – gracze mogą nam pomóc w ulepszaniu Hades II, po prostu grając! Aby to zrobić, należy zezwolić grze na przesyłanie anonimowych danych dotyczących rozgrywki, które zostaną przez nas uwzględnione przy wprowadzaniu koniecznych zmian. Aby uczynić Hades II dziełem możliwie doskonałym, musimy zgromadzić jak najwięcej informacji: zarówno naszych własnych spostrzeżeń jako twórców, jak i opinii członków naszej społeczności oraz danych z rozgrywki pochodzących od jak najliczniejszej grupy graczy.