İlk Hades oyununu en başından itibaren Erken Erişim'i düşünerek tasarlamıştık, aynı durum tarihimizdeki ilk devam oyunumuz olan Hades II için de geçerli. Dengeleme amaçlı değişikliklerden tutun hikâye anlatımına kadar, bu oyuna dair her şeyin zamana yayılmış geri bildirimlerden besleneceğine inanıyoruz.
Hades II'nin Erken Erişim geliştirme sürecinin, en iyi ihtimalle 2024 sonuna kadar sürmesini bekliyoruz. Bu sürecin doğası gereği şu an için net bir tarih bulunmuyor.
Üç yılı aşkın süredir oyunun üzerinde çalışıyoruz. Erken Erişim çıkışımızı planlarken Hades II'yi olabildiğince çok oyuncuya iyi bir deneyim sunacak bir hâle getirmek ancak geri bildirimlere göre hareket alamayacağımız raddeyi de aşmamak istedik.
Erken Erişim'in süresine ve zaman içinde Hades II'ye ekleyeceğimiz ilave içeriklerin büyüklüğüne bağlı olarak ileride satış fiyatını yükseltebiliriz.
İlk oyunun da Erken Erişim'inde olduğu gibi bir yandan aktif şekilde oyuncularımızın dönütlerini gözden geçirecek, diğer yandan da Hades II'yi her yönüyle geliştirmeye ve iyileştirmeye devam edeceğiz.
Bütün bunlara ilaveten oyuncularımız, anonim oynayış verilerini isteğe bağlı olarak bizimle paylaşmayı seçtiklerinde sadece oynayarak da oyunu iyileştirmemize katkıda bulunabilir. Geliştirme ekibi olarak izlenimlerimizi, oyuncularımızdan aldığımız geri bildirimleri ve topladığımız oynayış verilerini bir araya getirdiğimizde Hades II'yi mümkün olan en iyi hâle nasıl getirebileceğimizi daha iyi anlayacağız.