Hades
Bastion ve Transistor oyunlarının yaratıcıları tarafından hazırlanan bu rogue-like zindan tarayıcısı oyununda Yeraltı Dünyası'ndan kurtulmak için önüne geleni kesip doğrarken ölülerin tanrısına meydan oku.
Supergiant'ın hızlı aksiyonlu Bastion, zengin atmosferli ve derinlikli Transistor ve karakter temelli hikâye anlatımlı Pyre gibi, eleştirmenlerden olumlu not alan oyunları.
Yeraltı Dünyası'nın ölümsüz Prensi olarak, ölüler tanrısının pençelerinden kurtulmak için Olympus'un güçlerini ve efsanevi silahlarını taşıyacak ve güçlenip her benzersiz kaçış girişimi ile hikâyenin yeni kısımlarını ortaya çıkaracaksın.