HAEX
Der er registreret noget usædvanligt i det subarktiske nord. Det videnskabelige hold, der skulle undersøge det, er forsvundet. Overlev et vildnis, der er plaget af rumvæsener, alene eller med op til 3 venner. Træng tågen tilbage, omform verden, fremstil våben og udstyr, og kæmp for at finde ud af, hvad der er sket.