Halcyon 6: Lightspeed Edition Artbook
The Art of Halcyon 6 to przepięknie zilustrowany 49-stronicowy album zawierający koncepcje wizualne, grafiki przedprodukcyjne i mnóstwo dobroci pixel art z Halcyon 6.