Halcyon 6 — Ścieżka dźwiękowa
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do Halcyon 6: Lightspeed Edition skomponowana przez Stevena Londona. Zawiera wszystkie piętnaście utworów z nagradzanej gry indie sci-fi Halcyon 6.