Halcyon 6: The Precursor Legacy
Celestial Behemoths roam the galaxy feeding on fleets of unsuspecting starships. Hunt them down to collect artifacts. Upgrade your powerful new Precursor Starship and unlock the hidden power of Precursor technology!