Hamsterdam
Zręcznościowa bijatyka, w której stajesz się mistrzem Hamster-fu, aby uratować miasto Hamsterdam. Czy zostaniesz bohaterem, którego Twoje miasto potrzebuje? Czy uda Ci się pokonać wąsatą głowę gangu, nikczemną szynszylę Marlo? Pewnie, że tak!
Hamsterdam to gra, w której klasyczna mechanika bijatyk łączy się z rytmem i precyzją. Aby przetrwać starcia z wrogami i bossami, musisz użyć kombinacji sztuk walki, szybkich reakcji i błyskawicznych kontrataków. Skacz, machaj i atakuj w szaleńczym tempie, wykonuj rytmiczne combosy i stań się jednym z adeptów Hamster-Fu na ulicach Hamsterdamu.
Spokojnemu niegdyś miastu Hamsterdam zagraża niebezpieczeństwo! Podła szynszyla Marlo i jej gang sieją spustoszenie i terroryzują miasto. Poznaj i poprowadź bohaterskiego chomika imieniem Pimm, który musi użyć tajemnych sztuk walki i kicać od dzielnicy do dzielnicy. W tej przyprawiającej o szybsze bicie serca podróży Pimm będzie musiał pokonać gang, uratować swojego dziadka i przywrócić pokój w Hamsterdamie.
Pokonanie bezimiennych członków gangu to jedno, ale prędzej czy później na drodze Pimma staną potężni bossowie, którzy wystawią jego umiejętności na próbę.
Każdy superbohater potrzebuje bryki, która pokaże, że trzeba go traktować poważnie. Zabierz Pimma na przejażdżkę jego hulajnogą, a gdy Hamsterdam będzie już bezpieczny, odjedź w stronę zachodzącego słońca.