Hamsterdam
Hamsterdam şehrini kurtarmak için Hamster-fu ustası olduğun bir arcade dövüş oyunu. Şehrinin ihtiyaç duyduğu kahraman olabilecek misin? Burma bıyıklıların başı, aşağılık Çinçilya Marlo'yu alt edebilecek misin? Elbette yapacaksın kıllı kuyruk!
Hamsterdam, klasik dövüş mekaniklerinin ritim ve isabet ile buluştuğu bir oyun. Haşerelerle karşı karşıya geldiğinde ve bölüm sonu canavarı savaşlarında hayatta kalmak için dövüş sanatları kombinasyonları, hızlı tepkiler ve doğru zamanda yapılan karşı ataklara ihtiyacın olacak. Çılgın aksiyon ve ritimli kombinasyonlar ile Hamsterdam'ın zorba sokaklarında savurup, sallayıp, saldırarak yolunu bul ve Hamster-Fu ile özdeşleş.
Bir zamanlar huzurlu bir şehir olan Hamsterdam tehlikede! Aşağılık çinçilya Marlo ve Haşere Çetesi (Vermin Gang) ortalığı talan ediyor ve şehre korku salıyor. Haşere Çetesini alt etmek, büyükbabasını kurtarmak ve Hamsterdam'ın huzurunu tekrar sağlamak için yürek hoplatan bir yolculukta, en muazzam dövüş sanatları güçlerini kullanarak her bölgeyi tekme kuyruk geçmesi gereken hamster kahramanımız Pimm'e katıl.
Kemirgen Çetesi'nin (Rodent Gang) meçhul haydutlarını alt etmek nispeten kolay olabilir ancak er ya da geç Pimm, becerilerini gerçekten test edecek acımasız bölüm sonu canavarı savaşlarıyla burun buruna gelecek.
Her şehirli süper kahramanın, kötü adamlara işini ciddiye aldığını gösteren bir araca ihtiyacı vardır. Pimm'i scooter ile bir gezintiye çıkar ve belki Hamsterdam'ı kurtardıktan sonra gün batımına doğru yolculuk edebilirsin.